Ta witryna korzysta z plików cookie. W ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz w każdym momencie wyłączyć ten mechanizm. W celu pozyskania dodatkowych informacji na ten temat zobacz informacje o cookies. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rodzina Plus

Program “Suwalska Rodzina PLUS”, zakłada zniżki na przejazd autobusami komunikacji miejskiej.

Cennik biletów

Zobacz cennik biletów komunikacji miejskiej na podstawie na podstawie Uchwał Rady Miejskiej w Suwałkach

Pytania o kartę

Zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie bez angażowania do tego jakichkolwiek osób

Uzyskaj kartę

Jak uzyskać Suwalską Kartę Miejską? Pobrać wniosek i wypełniony oddać nam! My wystawimy kartę.

Regulamin

Regulamin Suwalskiej Karty Miejskiej omawia stosowaną terminologię i zasady funkcjonowania przedsięwzięcia.

Kontakt

Centrum Obsługi Klienta (COK) 16-400 Suwałki ul. Plac M. Konopnickiej, telefon 508 214 986

JAK UZYSKAĆ SUWALSKĄ KARTĘ MIEJSKĄ?

W celu uzyskania Karty Miejskiej należy:

  1. Pobrać wniosek o wydanie Suwalskiej Karty Miejskiej:

-         elektronicznie,

-         w Centrum Obsługi Klienta (COK), Suwałki ul. Plac Marii Konopnickiej, (w dni
robocze
 w godz. 9:00 -16:00 z przerwą techniczną w godz. 13:00 -13:30).

  1. Wypełnić wniosek o wydanie karty i własnoręcznie czytelnie podpisać.
  2. Dostarczyć wniosek osobiście do Centrum Obsługi Klienta (COK), ul. Plac Marii
    Konopnickiej. Złożenie poprawnie wypełnionego wniosku gwarantuje szybkie
    otrzymanie karty.
  3. Uiścić opłatę w wysokości 10,00 zł za wydanie nośnika okresowego biletu
    elektronicznego.

 Pobierz wniosek

 Centrum Obsługi Klienta

 Centrum Obsługi Klienta funkcjonuje w ramach sieci sprzedaży Suwalskiej Karty Miejskiej. Zlokalizowane jest w kiosku na przystanku autobusowym przy Placu Marii Konopnickiej. Centrum: jest punktem informacyjnym dla użytkowników Suwalskiej Karty Miejskiej, przyjmuje prawidłowo wypełnione i osobiście podpisane wnioski o wydanie Karty, wydaje spersonalizowane na miejscu karty, koduje na nich zakupione w lokalnym punkcie sprzedaży biletów elektronicznych bilety wg. cennika Zakładu Komunikacji Miejskiej  opartego na Uchwała nr LII/580/2014 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 24 września 2014 r. w sprawie ustalenia cen biletów za przejazdy środkami komunikacji miejskiej na terenie Miasta Suwałk oraz na terenie Gminy
Suwałki.

 Centrum Obsługi Klienta Suwalskiej Karty Miejskiej pracuje:

 

dni robocze w godz. 9:00 -16:00 z przerwą techniczną w godz. 13:00 -13:30.
W soboty i w niedziele Centrum jest nieczynne,

Pobierz wniosek

Gdzie kupić bilet?

W ramach sieci sprzedaży Suwalskiej Karty Miejskiej funkcjonuje Centrum Obsługi Klienta przy Placu Marii Konopnickiej

Cennik biletów

Cennik biletów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Suwałkach według Uchwał Rady Miejskiej ogłoszonych na oficjalnym Portalu Urzędu Miasta Suwałki - Baza Aktów Własnych

Karta Seniora

Każdy, kto skończył 60 lat może bezpłatnie wyrobić kartę seniora. W poszczególnych miastach karty wydawane są na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, w Klubach Seniora.

Skargi i wnioski

Skontaktuj się z nami, napisz lub zadzwoń - pamiętając, że nikt nie może być narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku.

Regulamin

Regulamin Suwalskiej Karty Miejskiej omawia terminologię i zasady funkcjonowania Suwalskiej Karty Miejskiej.

Opłać mandat!

Kontrolę biletów w autobusach Zakładu Komunikacji Miejskiej PGK w Suwałkach sp. z o.o. przeprowadza: FIRMA USŁUGOWA "MIRBUS" oddział w Suwałkach ul. Sejneńska 82